Tag Archives: slim diet2

Siapa nak kurus?? Hands up! Hahahaa… Siapa tak nak kurus kan? Lagi-lagi dah nak sambut tahun baru. Konon-konon azam nak turun berat badan. Ada yang nak tunang la.. nak khawin la.. nak pikat cik abang la.. Tapi kalau nak sahaja tanpa ada goals atau matlamat tak boleh jugak. Macam Kak Zura, nak dapatkan berat ideal […]

Bagaimana Nak Kuruskan Badan Dengan Minum ALSD2? Disini adalah ringkasan senarai makanan yang dicadangkan & yang perlu dielakkan untuk 2 minggu pertama. Kalau nak optimumkan penurunan yang lebih maksimum, ikut je ok.. Kalau kita sendiri tak jaga badan kita siapa lagi kan.. Dengan tambahan formula Alpha Lipid SD 2 akan menggandakan lagi pembakaran lemak! Dengan […]

Alpha Lipid SD II Pendedahan rahsia eksklusif diet Kak Zura di sini! Pelik tak anda apabila saya katakan “Berdiet Tanpa Berlapar“. Benarkah wujud program diet tapi tak perlu berlapar? Ya, jangan risau! Kak Zura akan terangkan kepada anda dengan lengkap tentang rahsia Kak Zura dan ribuan orang lain kurus dengan cepat dan mudah melalui diet tanpa berlapar ini.Teruskan bacaan […]

Ramai yang bertanya pada Kak Zura.. Kalau saya diet tak makan karbohidrat pun boleh turun jugak. Ada juga yang baik tak payah makan langsung sebab berdiet dengan Alpha Lipid SDII semua tak boleh makan. Sebenarnya, apa beza antara berdiet sendiri tanpa makam karbohodrat dengan berdiet alpha lipid sdii juga kurangkan karbohidrat? Mai sini Kak Zura nak […]

Apa yang anda perlu tahu ialah Alpha Lipid SDII merupakan satu campuran diet yang berkualiti tinggi serta komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman SDII tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak […]

error: Content is protected !!