Testimoni Immufor Colostrum

Testimoni Immufor Colostrum: Blister Dalam Mulut Cepat Sembuh

Seorang anak yang ada banyak blister dalam mulut mengadu kerana sakit masa nak makan, masa nak telan makanan dan masa nak gosok gigi… pedih… sakit… orang tua pun sakit apatah lagi budak2 kan..
Biasalah ada antara anak2 yang memang selalu kena blister ni sebab antibodi badan tak berapa kuat lagi.
Akibat kesian dan tangisan anak tu, malam tu ibu ni bagilah Immufor untuk dihisap dan dikunyah anak tu.
Anak tu kata sedap sebab rasa susu. 😊
Keesokkan harinya bila ditanya respond anak.. macamana dengan blister dalam mulut tu?
Dijawab anak beliau… dah ok mama… dah tak rasa sakit nak makan dan nak minum..
Alhamdulillah… syukur dalam tempoh beberapa jam je immufor tablet ni dah membantu banyak kan.. Sebab biasanya kalau kena blister dalam mulut hampir seminggu barulah beransur baik…
Kepada yang nak tambah antibodi diri, anak2 dan famili bolehlah cuba Immufor Colostrum Tablet ni…
Disarankan mengambil 2 biji tablet sehari….
error: Content is protected !!